گریتینگ(Grating) شبکه‌های مشبک فلزی 

گریتینگ(Grating) شبکه‌های مشبک فلزی 

(تدارکات صنعتی سپاهان عضو وندور لیست شرکت نفت(AVL)

گریتینگ (به انگلیسی Grating) به شبکه توری‌های فلزی گفته می‌شود که کاربردهای متعددی در صنایع مختلف کشور از جمله صنایع نفت گاز پتروشیمی و صنایع وابسته دارند. گریتینگ از کنار هم قرار گرفتن طولی و عرضی اجزای فلزی یا فایبرگلاس ساخته می‌شود. گریتینگ‌ها را می‌توان بر چندین مبنا دسته‌بندی کرد.
بر‌اساس شکل ظاهری، سه گروه گریتینگ مشبک، اسلات وپانچ وجود دارد. از آن‌جایی‌که گریتینگ‌ها از اتصال میلگرد و تسمه تولید می‌شوند، از لحاظ نوع اتصال سه گروه گریتینگ تسمه‌در‌تسمه، تسمه در چهارپهلوی تابیده شده و تسمه در میلگرد وجود دارد که سومین نوع بیشترین کاربرد را به خود اختصاص می‌دهد. قیمت گریتینگ فولادی و فایبرگلاس با‌توجه‌به جنس و نوع با هم متفاوت است. شما می‌توانید از همین صفحه برای خرید گریتینگ اقدام کنید.

تدارکات صنعتی سپاهان از سال ۱۳۷۴ یکی از تولید کنندگان عمده گریتینگ مورد تایید وزارت نفت و عضو وندورلیست بلند نفت(AVL)

گریتینگ فلزی(Grating) تولید انواع گریتینگ با آلومینیوم، استیل یا فولاد گالوانیزه

امروزه انواع گریتینگ فلزی با استفاده از آلومینیوم، استیل یا فولاد گالوانیزه ساخته می‌شوند. با‌توجه‌به اینکه هر یک از این فلزات ویژگی‌های خاص خود را دارند، گریتینگ‌های فلزی نیز باید بر‌اساس کاربردشان انتخاب شوند و مورد استفاده قرار گیرند. بیشترین فلزی که برای ساخت گریتینگ کاربرد دارد، آهن است. حساسیت آهن به قرارگیری در مقابل هوا، رطوبت و زنگ زدن، موجب شده است تا از روش‌های مختلفی برای حفاظت از گریتینگ استفاده شود؛ بنابراین گریتینگ‌ها را گالوانیزه می‌کنند تا مقاومت آن‌ها در برابر خوردگی افزایش یابد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.