وندورلیست چیست؟

وندورلیست یا لیست تامین‌کنندگان تایید شده، فهرستی از شرکت‌ها و سازمان‌هایی است که یک شرکت بزرگ برای تامین کالاها یا خدمات مورد نیاز خود، آنها را تایید کرده است. این فهرست مثل یک دفترچه تلفن برای شرکت‌های بزرگ است که در آن، تمام تامین‌کنندگانی که می‌توانند نیازهای شرکت را برطرف کنند، ثبت شده‌اند.

تدارکات صنعتی سپاهان از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را در زمینه تامین قطعات صنایع نقت گاز و پتروشیمی و فولاد آغاز کرده و پس از سه دهه سابقه درخشان عضو اکثر وندورلیست های شرکت های بزرگ از جمله وندورلیست بلند وزارت نفت

وندورلیست صنایع پتروشیمی ایران

وندورلیست فولاد مبارکه

وندورلیست شرکت ملی صنایع مس

وندورلیست هلدینگ خلیج فارس میباشد

چرا به وندورلیست نیاز داریم؟

  • صرفه جویی در زمان: وقتی یک شرکت بخواهد کالایی را بخرد، دیگر نیاز نیست که از اول شروع کند و دنبال تامین‌کننده بگردد. با مراجعه به وندورلیست، به سرعت می‌تواند تامین‌کننده مناسب را پیدا کند.
  • شفافیت: وندورلیست به شفافیت در فرآیند خرید کمک می‌کند. همه می‌دانند که کدام شرکت‌ها می‌توانند در تامین کالاها و خدمات مشارکت کنند.
  • کاهش هزینه‌ها: با ایجاد رقابت بین تامین‌کنندگان، وندورلیست می‌تواند به کاهش هزینه‌های خرید کمک کند.
  • اطمینان از کیفیت: شرکت‌هایی که در وندورلیست قرار دارنداز جمله tadarokat sanati sepahan، معمولا از نظر کیفیت محصولات و خدمات، مورد تایید قرار گرفته‌اند. بنابراین، شرکت خریدار می‌تواند با خیال راحت از آنها خرید کند.

چه کسانی از وندورلیست استفاده می‌کنند؟

  • شرکت‌های بزرگ: شرکت‌های بزرگ در صنایع مختلف مثل نفت، گاز، پتروشیمی، خودرو و… از وندورلیست استفاده می‌کنند.
  • سازمان‌های دولتی: سازمان‌های دولتی نیز برای خرید کالاها و خدمات، از وندورلیست استفاده می‌کنند.

مثال:

تصور کن یک شرکت خودروسازی می‌خواهد قطعه‌ای برای تولید خودروهایش بخرد. به جای اینکه به دنبال تمام تامین‌کنندگان قطعه در بازار بگردد، به وندورلیست خود مراجعه می‌کند و از بین تامین‌کنندگانی که در این لیست هستند، بهترین گزینه را انتخاب می‌کند.

به طور خلاصه:

وندورلیست یک ابزار مفید برای شرکت‌ها است که به آنها کمک می‌کند تا فرآیند خرید را ساده‌تر، سریع‌تر و کارآمدتر کنند.

🥇تدارکات صنعتی سپاهانTadarokat sanati
عضو AVL وزارت نفت و NPCصنایع پتروشیمی
تولید کننده انواع bolt & Nut
پیچ و مهره (انکربولت،استادبولت،یوبولت،خاموت مهندسی و…) . سازندگان داخلی وزارت نفت (AVl) وبسایت: WWW.SEPAHANSuPPLIER.ir تلفن های تماس: 031-37743152 دفتر اصفهان 🏬 031-37767513 🏢دفتر مرکزی 021-91304963 📱واتساپ و تلگرام 09131009253 اینستاگرام Sepahan_supplier

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.